jueves, 21 de marzo de 2019

PREGUNTES PELI: 'BAR COYOTE'



BAR COYOTE


Resultado de imagen de BAR COYOTE


PREGUNTES COMPRENSIÓ:

1- Per quines coses creus que val la pena arriscar-ho tot?

- En la meva opinio crec que per les coses que val la pena arriscar-ho tot son aquelles a les cuals tu hi dones molta importancia, i creus que podra sortir be, al cap i a la fi prendre aquest tipus de decisions poden condicionar el teu futur cap a un costat o un altre. Avui dia jo crec que les dues coses per les quals mereix la pena arriscar-ho tot son l'amor i la familia. La resta depen de la siutació personal de cadascun.


2- Qui creus que faria qualsevol cosa per tu?

- La meva familia i la meva parella crec jo que serien nomes les persones capaces de fer qualsevol cosa, ja que jo si que ho faria per ells.


3- Que penses de la gent que no lluita per aconseguir els seus somnis?

- La gent que no lluita pels seus somnis es la gent sense motivacio i sense objectius en la vida, i aixo es lo pitjor que pot haver-hi. Sense somnis ni objectius,crec  que la nostra existencia val molt poc, jo crec que la nostra vida i la nostra felicitat es basa en poder complir els nostres somnis i objectius.


4- Que creus que se sent quan els teus somnis es fan realitat?

- La maxima satsfació que pot haver-hi ja que normalment quan aconsegueixes aquest somnis es perque darrere a hagut un gran esforç i un gran treball, i el poder complir aquests somnis es la recompensa.


5- Per que creus que la peli es diu Bar Coyote, que simbolitza?

- En la meva opinio crec que es diu aixi perque es un element molt important en la vida de la protagonista, ja que descobreix una nova faceta seva, que juntament amb l'ajut del seu xicot, fan que pugui finalment sobrepossar-se als seus pors, en aquest cas el panic escenic. El bar simbolitza una nova etapa de la seva vida, ja que fa que cambiï completament. 





                                     Resultado de imagen de BAR COYOTE

No hay comentarios:

Publicar un comentario

SIMBOLOGÍA "LA PASIÓN DE CRISTO"

"LA PASIÓN DE CRISTO" SIMBOLOGÍA: Corbs:   Els corbs són animals que solen estar presents en els mites i llegendes...